- Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
- Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
- Za pośrednictwem platformy płatniczej:
- Płatności Shoper
Banki dostępne w usłudze “Pay-by link”
- mTransfer – mBank
- Inteligo – PKO BP
- Bank Pekao
- Bank PKO – IKO
- Bank PKO- IPKO
- Bank Pekao- PeoPay
- VOLKSWAGEN BANK – POLSKA
- Bank Zachodni WBK
- BNP PARIBAS
- Pocztowy24
- Deutsche Bank
- SGB Bank SA
- GET IN BANK
- Credit Agricole
- ING
- BNP PARIBAS eBGŻ
- Raiffeisen Bank Polska
- Eurobank
- Millennium BANK
- BOŚ Bank
- Citi Bank Handlowy
- Alior Bank
- PBS Bank
- NET – Bank Express
- Toyota Bank
- PLUS Bank
- T-Mobile – Usługi bankowe
- Płatności BLIK
Operatorzy kart płatniczych, dostępnych w usłudze “Płatności Shoper”
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
- Przelewy24.pl
- Płatności Shoper
- Za pobraniem, tj. gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego.
- Kartą lub gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.
- Raty
- W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
- W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Przelewy24.pl, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayPro Spółką Akcyjną z siedzibą w Poznaniu
- W przypadku wybrania płatności ratalnych, podmiotem świadczącym obsługę płatności online są banki:
- Alior Bank
- mBank
- Credit Agricole Bank Polska S.A.
- W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 7 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
- Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
- W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.