FAQ - Pytania i Odpowiedzi

Dział F&Q (Najczęściej zadawane pytania odnośnie naszych produktów)

Poniżej zamieszczamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, które nurtują naszych klientów zapraszamy do lektury.

1. Czy zakładanie konta w sklepie jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

Nie, posiadanie konta nie jest konieczne,można dokonywać zakupów bez rejestracji, jednak w tej opcji nie będzie możliwości sprawdzenia historii zamówień a przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z kodów promocyjnych dla klientów. 

2.Czy istnieje możliwość składania zamówień telefonicznie?

Tak jest możliwość składania zamówień telefonicznie wystarczy zadzwonić pod nr telefonu 887-740-025 lub 887-740-026, lub też swoje zapytania można wysyłać na adres mailowy biuro@tiglab.pl lub sklep@tiglab.pl 

3.Czy istnieje możliwość zakupu produktu który nie jest prezentowany na stronach sklepu?

Jeśli nie znalazłeś produktu na naszych stronach skontaktuj się z nami w celu omówienia dostępności szukanego produktu.

4.Czy mogę odzyskać utracone hasło?

Nie, nie można odzyskać swojego poprzedniego hasła można jedynie zresetować swoje stare hasło które zapomnieliśmy wystarczy kliknąć w zaloguj się w prawym górnym rogu a potem klikamy w "Kliknij tutaj" koło zakładki Nie pamiętasz hasła ? -> potem wystarczy wpisać swój adres e-mail i czekać na mail z linkiem do zmiany hasła na nowe i restartu starego hasła.

 

Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie ?

Napisz do nas lub zadzwoń

e-mail: biuro@tiglab.pl

tel. 887 740 025 lub 887 740 026

 

 

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Waluty
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl